קורס שימור לקוחות

"לא תיארתי לעצמי כמה זה כואב להחזיר ללקוח כסף…"

משפט ששמעתי מאחד הגורמים המשמעותיים בעולם האינטרנט, שעוסק בשיווק קורסים אינטרנטיים.

המשפט הזה, יחד עם לימוד הנושא וליווי עסקים שמשווקים בצורה דומה, הביאו אותי להכין את ההדרכה הבאה.

מערך הדרכה מקצועי, שיקטין אצלך את הביטולים של לקוחות שרכשו והתחרטו!

גם אצלך לקוחות מממשים את האחריות ומבקשים את הכסף בחזרה?
גם אתה מזדהה עם המשפט: "לא תיארתי לעצמי כמה זה כואב להחזיר ללקוח כסף.."
גם אצלך יש "דלתות מסתובבות": לקוח נכנס, לקוח יוצא, לקוח נכנס, לקוח יוצא?

              

כדי שתוכל להקטין את הביטולים, הכנתי במיוחד עבורך, מערך הדרכה, שחושף את כל הסודות.

מערך הדרכה שנותן את כל הכלים להתמודדות עם לקוח שרכש קורס, או כל מוצר אחר שנמכר עם אחריות, ומבקש לבטל!

במערך ההדרכה תקבל:

  • מתודולוגיית עבודה נכונה וסדורה
  • טיפים קטנים-גדולים שנוסו בהצלחה
  • דוגמאות, המחשות, וכלים יישומיים "עשה זאת בעצמך", ליישום והטמעה בעסק שלך

 

וכל זאת ב- 289 ש"ח + מע"מ בלבד!

אז כל מה שנשאר הוא למלא את הפרטים ולהירשם להדרכה, שתגדיל את ההכנסות בעסק שלך

                      

 

©כל הזכויות שמורות, אין לעשות שימוש בתכנים ללא אישור בכתב ומראש מאת מיכל דגן ברעם