חווית לקוח מהי

הלקוח החביב שבסרטון נתקל בחווית לקוח העולה על הדמיון, עד כדי כך שבסופו הוא מנסה את מזלו בבקשה מעניינת..

מהם הערכים של חווית לקוח איכותית הבאים לידי ביטוי בארוע?

למרות אורכו הקצר של הסרטון, אנחנו יכולים להבחין במספר לא מבוטל של ערכים:

  • מענה מדוייק לצרכים של הלקוח ב"רגע האמת"
  • אחידות דרך כלל הערוצים בהם הוא משתמש (טלפוני, פרונטלי)
  • שימוש במידע לטובת מענה נכון ללקוח
  • מענה העולה על הציפיות, או, "לתת מעבר" – המונית המחכה
  • ועוד

חווית לקוח , אותו המכלול המסכם את תחושותיו והרגשתו של הלקוח, יחד עם הביצועים בפועל וההתאמה לציפיותיו, ניתנת לשיפור, וחווית לקוח איכותית הינה כלי מהותי בהגדלת ההכנסות.