לכמה לקוחות מספר לקוח לא מרוצה?

זה לא סוד שלקוח לא מרוצה מספר להרבה יותר לקוחות, מאשר לקוח מרוצה.

זה גם לא סוד שזה יכול להיות הרסני מבחינת שימור לקוחות.

אם אנחנו קצת מדברים על מספרים, אז הסטטיסטיקה אומרת שלקוח לא מרוצה יספר ל-15 אנשים.

צריך גם לזכור שלכל אחד מהלקוחות יש מעגל השפעה על  כ-250 איש/לקוחות פוטנציאליים.

ועכשיו, אני רוצה לחלוק אתכם סיפור ששמעתי מאחד מלקוחותיי (תומר מהראל, תודה!)

שבו חברת התעופה יונייטד שברה, גיטרה של חבר להקה.

ניסיונותיו לקבל פיצוי נכשלו, והוא בחר בדרך של כתיבת והלחנת שיר, המספר את הסיפור, ופרסומו ביוטיוב.

השיר שזכה לשם

United Breaks Guitars

נכון לכתיבת שורות אילו, הגיע ללמעלה מ- 13 מיליון צפיות (!)

בוודאי לא תורם לנתוני שימור הלקוחות של חברת יונייטד..

להלן הסרטון, להנאתכם.