מינוף מודיעין עסקי לכדי יחסי ציבור

זהו פרק שפחות מדברים עליו, גם אם הוא נהוג מאוד.והוא מתרחש בחדרי חדרים , בטלפוני טלפונים ובמיילי מיילים..

לעיתים אתם נתקלים בכתבה בעיתון בה הכתב חושף מידע מהותי ללקוחות לגבי קנסות יציאה, "אותיות קטנות" בהסכמים ועוד.

שאלתם עצמכם פעם, איך הגיע מידע זה לאותו עיתונאי?
לעיתים חריצותו וחקרנותו של העיתונאי הובילה למידע, אך פעמים רבות "מישהו" ערך את כל עבודת המחקר, ולעיתונאי לא נשאר אלא לפרסמו.

למה אני מקדישה לנושא זה פרק שלם?
מאחר ולעיתים עבודה באזור זה תייצר עבורכם ערך רב, ואפילו שקול לקמפיין שלם!

בכל מקרה, חשוב להכיר את הפוטנציאל והסיכונים, ואת אפשרויות העבודה באפיק זה.

בסדנאות שלי אני נותנת דוגמאות הלכה למעשה, ומאפשרת הצצה פנימה לעולם מרתק ואפקטיבי זה.

ובפאן האישי -זהו אחד התחומים האהובים עלי..