נטישת לקוחות

כמעט כל ארגון עסקי סובל מנטישת לקוחות.

לעיתים יותר ולעיתים פחות.

ניתן לומר כמעט בוודאות כי כמעט בלתי אפשרי ל"חסל" לחלוטין את נטישת הלקוחות

אבל,

ניתן לשפר את אחוזי השימור, ולהפחית את נתוני נטישת הלקוחות.

כאשר משקיעים בכך למידה, תשומת, לב ופעילות נכונה ועקבית, אין סיבה שנתוני נטישת הלקוחות בארגונך לא ישתפרו, שהביטולים לא יקטנו, ושחווית הלקוח תשתפר יחד עם נתוני שימור הלקוחות.

כל ארגון והתחשיב שלו:

  • כמה עולה להשיג לקוח
  • כמה עולה לארגון איבוד לקוח
  • מתי נתוני איבוד הלקוחות "סבירים"
  • ומתי הם עולים לערכים שהארגון צריך לנקוט בפעילות מנע

הבשורות הטובות:

יש מה לעשות, וניתן לשפר!

אתם מוזמנים לפנות אלינו ולשמוע על הדרכים האפקטיביות לטיפול בביטולים ולהקטנת נטישת לקוחות.

נטישת