מי מנהל אצלך בארגון את חווית הלקוח?

 

  • האם יש אצלך בארגון מי שאחראי על מסע הלקוח מהרגע הראשון בו הלקוח "נתקל" בך?

  • האם יש מי שאמון על איכות המגעים שיש ללקוח שלך עם הארגון?

  • על האחידות בין פתחי השירות והמכירה השונים?

גם אצלך לקוחות מתאכזבים מהשירות, ודווקא בדיוק כשהם צריכים?
גם אצלך השירות ספורדי, ואין קשר בין ההבטחה הפרסומית לבין מה שהלקוח חווה בדרך, כלקוח שלך?
גם לך ברור ששיפור חווית הלקוח אצלך בארגון יביא לעליה בהכנסות ולשיפור בתוצאות העסקיות?

כדי שתוכל למסד תהליך מובנה של חווית לקוח, הכנתי במיוחד עבורך, סדנה יומית, שחושפת את כל הסודות.

חווית לקוח

הדרכה שנותנת את כל הכלים לשיפור חווית הלקוחות שלך!

בסדנה תקבל:

  • מתודולוגיית עבודה נכונה וסדורה

  • דוגמאות, המחשות, וכלים יישומיים "עשה זאת בעצמך", ליישום והטמעה בעסק שלך

  • טיפים קטנים -גדולים שנוסו בהצלחה

תכני הסדנה:

  • מהי חווית לקוח

  • בניית חווית לקוח הלכה למעשה

  • מיפוי מסע הלקוח (כולל הדגמה)

  • אסטרטגיה וגיבוש תפיסה

  • עובד/נציג – מנהל – מבנה ארגוני תומך

  • "תפקיד" הלקוח בחווית לקוח, והדיאלוג עימו

  • התמונה הניהולית הרחבה

מתלבטים? תוכלו לצפות במשוב סדנת חווית לקוח, שכתבו המשתתפים בסדנה, ולהתרשם בעצמכם!

לקבלת מידע ופרטים נוספים, וכן למועדי ההרשמה הקרובים של

סדנת ניהול חווית לקוח

השאר פרטים, ונחזור אליך בהקדם

 

©כל הזכויות שמורות, אין לעשות שימוש בתכנים ללא אישור בכתב ומראש מאת מיכל דגן ברעם.