כבר יש לך תוכנית עבודה בשימור לקוחות לשנה הקרובה?

  • האם יש לך תוכנית כיצד תגדיל השנה את ההכנסות מהלקוחות הקיימים?
  • האם אתה יודע מה המטרות העיקריות שלך השנה, בעבודה עם הלקוחות הקיימים?
  • האם בחרת כבר באיזו אסטרטגיה תנקוט, ואיך תשיג את המטרות והיעדים שלך?

אם גם לך ברור, שבאמצעות עבודה מסודרת, תוכל להגדיל את ההכנסות מהלקוחות הקיימים,
אם גם אתה מבין, שבתחום הזה יש לך "כסף על הרצפה" שצריך רק לאסוף,
אם גם לך ברור, שחשיבות שימור הלקוחות וחווית לקוח עולה בקרב הלקוחות , ושהיערכות מוקדמת תיתן לך יתרון ואפשרות לעבוד נכון יותר לאורך זמן?

אם אתה מוצא את המשפטים האילו נכונים עבורך, תוכל בצעד קטן, להניח את התשתית הראשונית לפעילות נכונה בתחום שלא "הולך לשום מקום" אלא רק עולה בחשיבותו עם הזמן!

כדי שתוכל להתחיל ולפתח תוכנית עבודה בשימור לקוחות,  הכנתי במיוחד עבורך, מערך שיעור אינטרנטי, שנותן את הכלים המרכזיים בהכנת תוכנית עבודה בשימור לקוחות.

במערך השיעור תקבל:

  • מתודולוגיית עבודה נכונה וסדורה, כיצד לבנות תוכנית עבודה.

  • גיליון עבודה מפורט, לשימוש מהיר, פשוט וישים – עבורך.

  • דוגמאות, המחשות, וכלים יישומיים "עשה זאת בעצמך", ליישום והטמעה בעסק שלך

תכני המערך:

  • תוכנית עבודה – רקע
  • בניית התוכנית הלכה למעשה:
    • הצבת מטרות ויעדים
    • הגדרת קהלי יעד
    • ערוצי פעילות
    • סוגי פעילות
  • נגיעות בלקוח
  • הרבדים השונים בתוכנית שימור לקוחות
  • איך עובדים נכון עם גאנט תוכנית עבודה

וכל זאת ב- 289 ש"ח + מע"מ בלבד!

 לקבלת הערכה, השאר פרטים, ונחזור אליך בהקדם

 

© כל הזכויות שמורות, אין לעשות שימוש בתכנים ללא אישור בכתב ומראש מאת מיכל דגן ברעם