עובדות על שביעות רצון לקוחות

  • 91% מהלקוחות שאינם מרוצים, לא ירכשו ממך שוב
  • בכל זמן נתון, 22% מכלל לקוחות החברה שוקל להחליף אותה
  • על כל לקוח שטורח להתלונן, ישנם 26 לקוחות שלא יטרחו לעשות כך
  • בדרך כלל, רק 25%-30% מלקוחות החברה מרוצים לגמרי.שביעות רצון נמוכה זו משמעה כי 70% או יותר מהלקוחות ניתן לפתות לעבור לחברה מתחרה
  • 70% מהלקוחות שכבר התלוננו, ירכשו מהחברה שנית, אם תלונתם תיענה בצורה טובה
  • לכל אחד מהלקוחות יש מעגל השפעה על 250 איש/לקוחות פוטנציאליים
  • לקוח לא מרוצה יספר ל-15 אנשים. לקוח מרוצה יספר ל-6 לכל היותר
  • כמעט 70% מהסיבות לנטישה אינן קשורות במוצר/שירות עצמו. הסיבה הרווחת הינה איכות ירודה של השירות