ייעוץ לסוכני ביטוח

ענף הביטוח בכלל, ותת הענף של סוכני הביטוח דינמיים מאוד כבר תקופה לא קצרה.

ניתן למנות מספר נושאים שמעסיקים את סוכני הביטוח:

מבנה ארגוני

מוקדי מכירה טלפוניים – האם תם זמנם, ככלי למכירת מוצרי ביטוח? מה גורלם?

סוכני משנה – עד כמה המודל ישים? סוכני משנה עצמאים? שכירים?

האם ניתן להרוויח במודל זה?

תהליכים – מכירה, שימור, שירות, תפעול.

מה נעשה אונליין, ומה עדיין לא.

איך מתמודדים עם דרישות הרגולציה, המכתיבות החתמות על טפסים מרובים, הקראת טקסטים ארוכים ללקוחות ועוד נגזרות מכבידות.

גזרות שחלקן משליכות על כמות כוח האדם ההולכת וגדלה, הנדרשת לתפעול ולשירות.

איך מתמודדים עם השינויים במודל השימור של חלק מהמוצרים, באיזה מוצרים מתמקדים במכירה לאחר שחלק מהמוצרים נעלמו, וחלקם שינה צורה עד שקיים סימן שאלה סביב כדאיות מכירתם.

 

בקרה ומדידה – מה ואיך מודדים בסוכנות ביטוח. כיצד המערכות תומכות בכך, ואלו נתונים ודוחות ניתן להפיק מהן.

כיצד נכון ליישם שגרות ניהול במשרד. פגישות עבודה. ישיבות צוות. משובים.

 

שיווק ופיתוח עסקי – כיצד מגדילים את משפך המכירות, ואת גיוס הלקוחות החדשים.

כיצד מגדילים את כמות המוצרים (הפוליסות) מהלקוחות הקיימים.

כיצד מנהלים נכון את בסיס הנתונים של הלקוחות הקיימים, כדי למצות אותו. אלו פרטים נכון להשלים בתמונת הלקוח, ומה חשוב לאסוף לגבי לקוחות בתחום הביטוח.

מהם תסריטי השיחה המדוייקים לכל אחת מהפעילויות.

ועוד.

קיימים נושאים רבים שנכון לעסוק בהם במסגרת ייעוץ לכל עסק, אך מעבר לכך, קיימים נושאים ייחודיים, המאפיינים את ענף הביטוח.

כמו כן, ישנם נושאים ייחודיים נוספים, המאפיינים את סוכנויות הביטוח.

ניסיון בכמה עשרות (!) סוכנויות ביטוח מאפשר לנו לחשוב בצורה נכונה יחד אתכם, וליישם באופן המיטבי מה שנכון לסוכנות שלכם.

למידע נוסף, אתם מוזמנים לפנות.