יש לו טעם ויש לו ריח
השבוע, ביקרתי עם בנותיי בשוק ארבעת המינים בבני ברק.
חוויה מרתקת בפני עצמה.
רצינו לרכוש "סט" של ארבעת המינים לסוכתנו, וגילינו, שההפרשים במחיר ע-צ-ו-מ-י-ם!
מ-20 שקלים לסט, ועד למאות שקלים, וכל המרבה הרי זה משובח.
כמובן, סיקרן אותי, כחילונית גמורה, להבין ממה נובעים ההפרשים של מאות האחוזים.
ומה בדיוק הם בוחנים שם,
כשהם ממששים את האתרוגים, ומסתכלים על ה"שפיץ" של הלולב.
ומה שבאמת מעניין, זה, ש"אין יקר מידי!"
ככל שהערכה טובה יותר, לפי פרמטרים מסויימים, כך היא שווה את ערכה.
כך גם עם הלקוחות של כל אחד מאיתנו:
הם לאו דווקא קונים את המוצר הזול ביותר, ואפילו נהפוך הוא.
היקר קורץ להם. (אולי הוא טוב יותר..)
ולכן, כשהלקוחות קונים אצל המתחרה, "כי הוא זול יותר", משמעות הדבר היא שלא הצדקת בפניהם את מחירו של המוצר או השירות שלך.
לא נתת ערך שיצדיק את המחיר
לא סיפקת VALUE FOR MONEY, מספיק טוב.
אם תדע לתת ערך ללקוחותיך, גם שיחות המכירה בעסק שלך, וגם שימור הלקוחות, ייראו אחרת.
חג סוכות שמח!
Leave A Comment