יתרונות ותועלות

בתסריטי שימור לקוחות

לפעמים זה לא לגמרי ברור, במה המוצר שאתה מוכר, או השירות, טובים יותר.

לפעמים זה ברור לך, אבל לא לכל מי שעובד בארגון.

הפעם, נדבר על יתרונות ותועלות המוצר שלך,

ואיך עושים בהם שימוש לשיפור נתוני שימור הלקוחות.

ניסוח יתרונות ותועלות, בצורה נכונה, הוא חלק מתשתית הכרחית לתסריטי השיחה של אנשי:

  • המכירות
  • השירות
  • והשימור

חשובה, כמובן, ההבחנה, שאנו מנסחים את התועלות כך שהן מביאות לידי ביטוי את מה שהלקוח מקבל לתועלתו ולצרכיו מאותה תכונה או יתרון שיש למוצר/שירות שלך, ושהדבר משולב באותם תסריטי שיחה.

דרך נוספת לנתוני שימור לקוחות משופרים.