לקוח סמוי
בוודאי כבר שמעת את המונח בעבר.
במה בדיוק מדובר?
קיימים 2 סוגים של לקוח סמוי:
לקוח סמוי הבודק את איכות השירות שלך.אך לא זה הלקוח עליו נדבר היום.
הסוג השני – לקוח סמוי המבצע שיחה עם המתחרה על מנת ללמוד מידע מהשיחה.
המידע אותו תלמד מהשיחה יותאם למטרות אותן הצבת לפני תחילתה:
אם ברצונך ללמוד לגבי תעריפים, דובב את המתחרה בנושא זה, אם אתה רוצה ללמוד לגבי מערך שירות הלקוחות, היה לקוח שנדרש לשירות, וכה הלאה.
לקוח סמוי יכול להיות טלפוני, פנים מול פנים, וגם לקוח "אמיתי" שצורך את שירותי החברה.
למשל, אם ברצונך לבדוק את מערך המתקינים של המתחרה כדאי שיתקינו לך בפועל, כלקוח.
אם אתה מעוניין לחקור ריביות על הלוואה אצל המתחרה, כדאי תקבל את ההלוואה כלקוח.
ישנן אפילו חברות שנותנות את השירות הנ"ל ומבצעות לקוח סמוי עבורך.
אנחנו מאמינים שגם אם נעזרים בחברה כזו, השירות צריך להיות עקבי לאורך זמן על מנת להשתמש בערך המוסף של איסוף מידע על ידי אותו הגורם.
לקוח סמוי, כלי שימור לקוחות, (וגם חווית לקוח) זהו אחד הנושאים הפשוטים להקמה ולתפעול, ומשפר את איכות מערך שימור הלקוחות וחווית הלקוח.