סדנת מיומנויות שימור הלקוחות
לשיפור מיומנויות השימור אצל כל עובד ומנהל!
כמה פעמים שמעת מלקוח, את/ה או העובדים שלך, את המשפט: אני רוצה לעזוב/לנתק/לנטוש/לבטל?
כמה פעמים קיווית שתדע בדיוק מה לעשות או לומר כדי להצליח ולשמר את הלקוח?
בסדנת שימור הלקוחות נעשה קפיצה משמעותית במיומנויות השימור!
בסדנה, יקבלו המשתתפים:
- שיפור מיומנויות שימור הלקוחות.
- סל כלים לשימור לקוחות אפקטיבי
- הבנה משופרת לגבי לקוח קיים, ולקוח באינטראקציית שימור לקוחות
- שיפור נתוני שימור הלקוחות, שיפור התוצאות העסקיות והגדלת ההכנסות!
תכני הסדנה:
- מה יותר מכל משפיע על לקוח להישאר לקוח שלך
- מהם שלבי ומבנה שיחה עם לקוח.
- שימוש ביתרונות ותועלות.
- התמודדות ומענה להתנגדויות, על שלל המקרים והתגובות.
- התייחסות נכונה למתחרים.
- ערכים עיקריים בשיחת שימור לקוחות.
- תרגול ויישום.
קהל יעד:
כלל העוסקים בשימור לקוחות, עובדים ומנהלים. אנשי מכירות, מנהלי תיק לקוח, מנהלי קשרי לקוחות.
מתלבטים? העיפו מבט בהמלצות!
לקבלת מידע ופרטים נוספים, בנושא:
סדנת מיומנויות שימור לקוחות
השאירו פרטים, ונחזור אליך בהקדם
©כל הזכויות שמורות, אין לעשות שימוש בתכנים ללא אישור בכתב ומראש מאת מיכל דגן ברעם.