סדנת מיומנויות שימור הלקוחות

לשיפור מיומנויות השימור אצל כל עובד ומנהל!

כמה פעמים שמעת מלקוח, את/ה או העובדים שלך, את המשפט: אני רוצה לעזוב/לנתק/לנטוש/לבטל?

כמה פעמים קיווית שתדע בדיוק מה לעשות או לומר כדי להצליח ולשמר את הלקוח?

 

בסדנת שימור הלקוחות נעשה קפיצה משמעותית במיומנויות השימור!

בסדנה, יקבלו המשתתפים:

  • שיפור מיומנויות שימור הלקוחות.
  • סל כלים לשימור לקוחות אפקטיבי
  • הבנה משופרת לגבי לקוח קיים, ולקוח באינטראקציית שימור לקוחות
  • שיפור נתוני שימור הלקוחות, שיפור התוצאות העסקיות והגדלת ההכנסות!

תכני הסדנה:

  • מה יותר מכל משפיע על לקוח להישאר לקוח שלך
  • מהם שלבי ומבנה שיחה עם לקוח.
  • שימוש ביתרונות ותועלות.
  • התמודדות ומענה להתנגדויות, על שלל המקרים והתגובות.
  • התייחסות נכונה למתחרים.
  • ערכים עיקריים בשיחת שימור לקוחות.
  • תרגול ויישום.

קהל יעד:

כלל העוסקים בשימור לקוחות, עובדים ומנהלים. אנשי מכירות, מנהלי תיק לקוח, מנהלי קשרי לקוחות.

מתלבטים? העיפו מבט בהמלצות!

לקבלת מידע ופרטים נוספים, בנושא:

סדנת מיומנויות שימור לקוחות

השאירו פרטים, ונחזור אליך בהקדם

     

    ©כל הזכויות שמורות, אין לעשות שימוש בתכנים ללא אישור בכתב ומראש מאת מיכל דגן ברעם.