קורס שימור לקוחות

שימור לקוחות מקצועי אצלך בארגון, בקורס מקיף, מקצועי ויישומי, להקמת/שיפור שימור הלקוחות אצלך בארגון, ולהגדלת ההכנסות מהלקוחות הקיימים

לקבלת מידע נוסף לגבי הקורס האינטרנטי, או לגבי קורס פרונטלי, אצלך בארגון, השאירו פרטים

    תכני הקורס:

    • שימור לקוחות– מה הוא, למעשה, שימור לקוחות, איך הוא "יושב" אצלכם בארגון, כך שכבר בסופו תוכלו לבחון את מה שיש אצלכם ולשפר משמעותית את התשתית לפי ההמלצות.
    • מעקב מתחרים ומודיעין עסקי תחרותי – ליישום מיידי של אחת ה"מקפצות" לשיפור ההכנסות.
    • תסריטי שיחה – איך עושים אותם אפקטיביים, כך שכבר כאשר אתה מדבר עם לקוח, אתה לא מחמיץ הזדמנויות גם לשמר וגם להגדיל מכירות.
    • בסיס הנתונים של הלקוחות – מה חשוב לאסוף, איך עובדים עם זה כדי למקסם את הערך מזה. ומעבר לזה  – איך מארגנים את הנתונים כך שעובדים נכון – לא מבזבזים זמן על הלקוחות ה"לא-נכונים", ולא מפספסים את ה"נכונים".  אפשר להגיד שכבר מיישום שיעורי הבית של השיעורים האלה, ומארגון החומרים לפי הגיליונות שתקבלו והלוגיקה שמאחוריהם,  תוכלו לשפר משמעותית את נתוני שימור הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות. (באחריות)
    • "להקדים את הלקוח בצעד" -מי שפועל קודם, מצליח יותר. במספרים ובהכנסות. איך עושים את זה טוב ונכון.איך עובדים עם איתותי נטישה, איך "נוגעים בלקוח" נכון, בלי להציק, מצד אחד, ובלי להישכח, מהצד השני, כך שנאמנותו תגדל, וגם ההכנסות ממנו.
    • חווית לקוח – איך משפרים אותה לטובת הגדלת ההכנסות.
    • הקשר שבין שירות לשימור, ואיך הופכים את זה לכלי כדי להגדיל את הנאמנות ולמקסם את ההכנסות.
    • הקשר שבין שימור לקוחות ומכירות , כך שכבר למחרת תוכלו ליישם כלים שמגדילים את המכירות!
    • ניהול שימור לקוחות בארגון – איסוף נתונים, מודלי תגמול, אסטרטגיות שימור לקוחות.
    • וכמובן יש גם שיעורי "בונוס" של שימור לקוחות בימינו – נושאים עדכניים ודברים שאי אפשר בלעדיהם בנושא הזה..

    קהל היעד:

    מנהלים בארגונים, בעלי עסקים.

    למידע נוסף ולהרשמה, השאירו פרטים