התמודדות בהצלחה עם רגולציה בענף
-
איך מכינים את הארגון לקראת רגולציה קרבה ובאה בענף?
-
איך שולטים בנטישת הלקוחות כתוצאה מהרגולציה?
-
מהן היחידות השונות בארגון השותפות ביישום הרגולציה וצריכות לתת מענה -שיווק? IT? תהליכים? מוקדי שירות/מכירה/שימור? מחלקה משפטית? וכיצד מפעילים אותן בצורה הנכונה?
כדי להתמודד בהצלחה עם רגולציה, שמטרתה העלאת התחרות בענף, לתת מענה לכוונת הרגולטור, יחד עם מיזעור הפגיעה העסקית למינימום, אנו מציעים:
פרויקט התמודדות בהצלחה עם רגולציה בענף:
-
פרשנות לתקנות/רגולציה, משמעויות נגזרות, וטיפול מיטבי.
-
משמעויות עסקיות נגזרות (תרחישים, צפי), ודרכי התמודדות.
-
מיפוי תהליכים עסקיים המושפעים מהרפורמה ומהרגולציה, התאמתם ושינויים לפי הנדרש. ניסוח נהלי עבודה, והטמעתם לפי הצורך.
-
מיפוי ההשלכות על מערכות ה IT, ניסוח דרישות ואפיונים בהתאמה לרגולציה.
-
עמידה ביעדים שיוגדרו במשותף.
לקבלת מידע ופרטים נוספים,
אודות פרויקט התמודדות בהצלחה עם רגולציה
השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם
©כל הזכויות שמורות, אין לעשות שימוש בתכנים ללא אישור בכתב ומראש מאת מיכל דגן ברעם.