רווחים "רעים" הם אויבי הצמיחה

האם יש כזה דבר רווחים "רעים"?

האם ייתכן שרווחים כלשהם פוגעים בסופו של דבר ברווחיות? ובצמיחה?

בסרטון המצורף, מסביר גורו נאמנות הלקוחות העולמי, פרד רייכהלד, מבעלי חברת הייעוץ ביין אנד קומפני:

  • מהם אותם רווחים "רעים".
  • במה הם פוגעים, תוך הסתכלות לטווח קצר ולטווח ארוך.
  • אצל מי ניתן למצוא אותם (רמז, דוגמאות רבות יהיו לכם מוכרות ביותר..).
  • מה נכון לעשות עם אותם רווחים "רעים", איך מתייחסים, ואיך מטפלים בנושא.
  • אצל מי אין רווחים "רעים".
  • מה מרוויח מי שמוותר על הרווחים ה"רעים", כולל נתונים סטטיסטיים, שחברת ייעוץ ומחקר עולמית בסדר הגודל של ביין יכולה לספק.

ומסקנה אחת משמעותית, שכבר ניתנה בכותרת: רווחים "רעים" הם אויבי הצמיחה של כל ארגון, וגם אצלך.

ארגונים שהלקוחות שלהם נאמנים להם יותר, נהנים משיעורי צמיחה של פי 2.5, לעומת ארגונים שאינם נהנים מלקוחות נאמנים, גם אם זה אומר לוותר על רווחים "רעים" כדוגמת גבייה של תעריף מופקע כאשר ללקוחות "אין ברירה".

כל זה בפחות מ-4 דקות של סרטון מומלץ זה.

צפיה מועילה!

פנו אלינו ושפרו נתוני שימור לקוחות ואיכות חווית לקוח!