Retention and Sales training

צוותי מנהלי לקוח, אשר עובדים בשוטף עם ומול לקוחות, נדרשים לשגרה הכוללת מכירה ללקוחות חדשים, שירות ושימור הלקוחות הקיימים.
העבודה המאתגרת דורשת יכולות מכירה מחד, יחד עם שירותיות מאידך, והעובדים השונים נעזרים, כל אחד עפ"י כישוריו, במיומנויות רכות של שירות, שימור, מכירה, יחד עם יכולות של ניהול תיק לקוח.

אין צורך לומר כי צוותים אילו,

עומדים בחוד החנית של הארגון/החברה, מאחר והם אחראים באופן ישיר על ההכנסות,

וכאשר הם מבצעים את עבודתם היטב, הדבר משתקף בנתונים.

במקרים הפחות טובים ניכרת בהם תחלופה, שחיקה, ואף יכולת שאינה מספיק טובה להתמודד עם המשימה.

בצוותים חשובים, ואפילו קריטיים אילו, חשוב להשקיע, ואנחנו גאים להציג תוכנית הכשרה ושיפור צוותי ניהול לקוח:

  • תסריטי שיחה ומענה להתנגדויות – עריכה ודיוק לפי: החברה, המוצר/שירות, לקוחות החברה.
  • סדנת מיומנויות שיחה עם לקוח – מבנה שיחה, ערכים מרכזיים בשיחה עם לקוח, מענה להתנגדויות בפועל, תרגול מעשי
  • אימון פרטני למכירה ולשימור – Retention and Sales training, שיפור יכולות נקודתי, בהתאמה למנהל הלקוח. שיפור בעמידה ביעדים!
  • סדנת סגנונות תקשורת* – שיפור תוצאות שיחה בהתבסס על מתודת אדיג'ס.

בשורה התחתונה: כל צוות מכירות ושימור ניתן לשיפור.

אם מנהל הלקוח מצויד במיומנויות, בתסריט ובליווי מתאים, נתוניו והעמידה ביעדים תשתפר.
החבילה מתאימה –

לכל מערך שימור ומכירה, לצוותי ריטנשן (RETENTION), למוקדים ייעודיים ולמערכי ניהול לקוח עסקיים/פרטיים (B2B/B2C).

לפרטים נוספים: