אסטרטגיית שימור לקוחות

אסטרטגיות שימור לקוחות פוגשות כמעט כל עסק או חברה, כאשר הם גדלים מספיק, ונכנסים מתחרים נוספים לענף, או כאשר הגורמים הקיימים בשוק 'משיבים מלחמה'.

קיימות מגוון אסטרטגיות, ואנו מעלים מידי פעם דוגמאות לחשיבה, כמו במסמך 7 אסטרטגיות שימור לקוחות וחווית לקוח.

הפעם, בחרנו סרטון הומוריסטי, אשר מדגים ב'הפוך על הפוך', מה קורה כאשר חברה מסרבת בכל תוקף להשתמש ב VOC, קולו של הלקוח, ואינה מוכנה להקשיב למה שהלקוחות מנסים לומר לה.

ערך זה של הקשבה ללקוח, הינו ערך בסיסי בשיפור חווית לקוח, ובוודאי חלק משימור לקוחות איכותי.

ואם אנחנו רוצים לתת כותרת לאותה אסטרטגיית שימור לקוחות, אז נבחר בכותרת: על חשיבותה של ההקשבה ללקוח כבסיס לשימור לקוחות איכותי..