שימור לקוחות באינטרנט

כיום, כאשר עסקים רבים מנוהלים אך ורק באינטרנט, עושים בעלי העסקים מאמצים רבים על מנת ללמוד את התנהגות הלקוחות:

  • מה הגולשים חיפשו באתר
  • האם מצאו את מבוקשם
  • מה הסיט את תשומת ליבם
  • האם הם שבים וחוזרים לאתר, ואם כן, מה גרם להם לחזור

ועוד שאלות רבות, המוכרות לנו מעולם השיווק ה"רגיל".

גוגל נתנה לנו כלי מוצלח, הנקרא גוגל אנליטיקס, המספק מידע רב על התנהגות הגולשים, אך לעיתים אין זה מספיק, ואתה, כבעל אתר, מעוניין לדעת דברים נוספים.

האם זה אפשרי?

ודאי!

כיום, ניתן לייצר, בקלות יחסית, מערכות הנותנות מענה לשאלות ייחודיות שחשובה לך התשובה עליהן.

למשל, אם באתר שלך משווקות חבילות נופש, בוודאי יעניין אותך לדעת, מעבר לחבילות בהן הגולשים התעניינו, באיזה שלב של ההזמנה נטשו הלקוחות, ולשפר אותו.

שימור לקוחות כפי שאנו מכירים אותו, עובר התאמות בהתאם לשינויים החיצוניים

עולם האינטרנט הוא אחד המשמעותיים שבהם.

אל תישאר מאחור –

פנה עכשיו לפגישת ייעוץ חינם!