שימור לקוחות -איך עושים את זה

  • למד את לקוחותיך -מהם הצרכים האמיתיים שלהם, ומהן העדפותיהם
  • למד היטב את הלקוחות החוזרים שלך – דובב אותם על מנת לגלות מה גרם להם לחזור
  • אסוף נתונים סטטיסטיים על לקוחות חוזרים
  • מהן סיבות הנטישה של הלקוחות שלך -אם תדע מהן הסיבות, תוכל לחשוב כיצד למנוע אותן
  • כיצד תהפוף ל"בלתי נשכח" עבור לקוחותיך -אם הם לא שוכחים אותך, הם לא שוכחים לעשות עימך עסקים
  • הפוך את עובדיך ומנהליך ל"חיילים בצבא השימור" -ארגון שמדבר שימור עושה שימור