שימור לקוחות -איך עושים את זה
- למד את לקוחותיך -מהם הצרכים האמיתיים שלהם, ומהן העדפותיהם
- למד היטב את הלקוחות החוזרים שלך – דובב אותם על מנת לגלות מה גרם להם לחזור
- אסוף נתונים סטטיסטיים על לקוחות חוזרים
- מהן סיבות הנטישה של הלקוחות שלך -אם תדע מהן הסיבות, תוכל לחשוב כיצד למנוע אותן
- כיצד תהפוף ל"בלתי נשכח" עבור לקוחותיך -אם הם לא שוכחים אותך, הם לא שוכחים לעשות עימך עסקים
- הפוך את עובדיך ומנהליך ל"חיילים בצבא השימור" -ארגון שמדבר שימור עושה שימור