מעקב מתחרים

או

שימור לקוחות איכותי – דע את מתחריך

מרבית החברות עימם אנו עובדים, מצויות בשוק רווי מתחרים.

  • מתחרים, במובנים רבים, הינם דבר מבורך:
  • כאשר יש מספר מתחרים, עולה המודעות למוצר/שירות
  • המתחרים מדרבנים אותנו להשתפר ולהיות טובים יותר
  • ועוד

אך, מאידך, גורמים לנו ל"כאב ראש", לאובדן לקוחות ולהתמודדות, לעיתים, לא פשוטה.

הבשורה הטובה:
יש הרבה מה לעשות בנושא זה על מנת להישאר תמונה ולשפר את נתוני שימור הלקוחות.

ראשית, נבחן את הסוגייה – מדוע חשוב לעשות מעקב מתחרים?

חשיבות מעקב המתחרים טמונה במשפט – אם אינך מכיר אותם, כיצד תוכל להילחם בהם?
היכרות עם המתחרה מאפשרת לך להכיר את נקודות החוזקה והחולשה, ולהציע פתרונות טובים יותר ללקוחתיך.
הדבר יבוא לידי ביטוי הן בפיתוח ובשכלול המוצר/שירות, והן בתסריטי שיחה מותאמים וממוקדים.

אנחנו לא מכירים דרכים רבות לבצע שימור לקוח, ללקוח שעובר למתחרה, מבלי להכיר היטב את חסרונותיו וחולשתיו מחד, ואת יתרונותיו, מאידך.

ובמילים אחרות: מעקב מתחרים איכותי מאפשר תוצאות טובות יותר בנתוני שימור לקוחות החברה.

מומלץ לקיים באופן קבוע מעקב מתחרים, איסוף שיטתי ועקבי של המידע המתעדכן אודות המתחרים.

  • כיצד עושים זאת?
  • כיצד בונים מערך שיטתי של מעקב מתחרים?
  • איך משתמשים בנתונים בתסריטי השיחה?
  • במה משתמשים ובמה לא?
  • מהי הדרך הנכונה לשימוש ולניסוח אל מול הלקוח?

שאלות רבות אילו מכתיבות את הצלחת השימוש במעקב מתחרים, ואת השיפור בנתוני שימור הלקוחות שלך!

לקבלת מידע נוסף והדרכה, אתם מוזמנים לפנות אלינו.