מועדון לקוחות בפייסבוק
עולם הניו-מדיה פתח בפנינו אפיקים חדשים לשיווק, לפרסום ולשמירת קשר קבוע עם הלקוחות.
הרשתות החברתיות, מאפשרות חיזוק הנאמנות למותג, גם במציאות בה נאמנות הלקוחות למותגים פוחתת, ובמרבית השווקים הצרכנים, בעיקר, מוטי מחיר.
זהו ערוץ שיכול לשפר את הקשר עם הלקוחות מחד, ואת ההכנסות מאידך, וובוודאי שלא ניתן להתעלם ממנו.
נסה לדמיין: בלחיצת כפתור אתה יכול להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים, בצורה עקבית ושוטפת עם עדכונים, הצעות שיווקיות ועוד.
הפלטפורמה של רשתות חברתיות בכלל, והפייסבוק בפרט, הפכה כלי נפוץ ואפקטיבי בשימור לקוחות, נאמנות לקוחות וחווית לקוח, ומאפשרת גם לעסקים קטנים ליישם פעילות שימור ונאמנות לקוחות יעילה ועם תוצאות מוכחות.