עובדות על שביעות רצון לקוחות
- 91% מהלקוחות שאינם מרוצים, לא ירכשו ממך שוב
- בכל זמן נתון, 22% מכלל לקוחות החברה שוקל להחליף אותה
- על כל לקוח שטורח להתלונן, ישנם 26 לקוחות שלא יטרחו לעשות כך
- בדרך כלל, רק 25%-30% מלקוחות החברה מרוצים לגמרי.שביעות רצון נמוכה זו משמעה כי 70% או יותר מהלקוחות ניתן לפתות לעבור לחברה מתחרה
- 70% מהלקוחות שכבר התלוננו, ירכשו מהחברה שנית, אם תלונתם תיענה בצורה טובה
- לכל אחד מהלקוחות יש מעגל השפעה על 250 איש/לקוחות פוטנציאליים
- לקוח לא מרוצה יספר ל-15 אנשים. לקוח מרוצה יספר ל-6 לכל היותר
- כמעט 70% מהסיבות לנטישה אינן קשורות במוצר/שירות עצמו. הסיבה הרווחת הינה איכות ירודה של השירות