המטמון שקיים בכל ארגון
לכל עסק, או חברה, יש מטמון סודי, כסף על הרצפה, שאם ירימו אותו, יוכלו להגדיל את המכירות.
מהו המטמון שקיים בכל ארגון?
נתחיל במקרה אמיתי שכך היה.
כמו תמיד, המציאות עולה על הדמיון..
חברת הייטק מסוימת, שנקלעה למצב עסקי מאתגר, העסיקה לתקופה קצרה מנהל מכירות.
ההעסקה הסתיימה לאחר מספר חודשים, בהסכמה משותפת –
מטעם החברה לא היו מרוצים מהתוצאות, מנהל המכירות לא היה מרוצה מהתגמול הנמוך יחסית, עקב מצב החברה, וגם לא מהתנהלות החברה.
נפרדו סך הכל בטוב. חיבוקים ונשיקות.
אפילו עם מחשבה לשתף פעולה בעתיד.
החברה המשיכה לדשדש, מנהל המכירות המשיך בדרכו.
בתקופה בה עבד בחברה, מן הסתם, למד אותה היטב – ענף, שוק, מתחרים, מוצרים, יתרונות ותועלות, מענה להתנגדויות ועוד.
כמנהל מכירות, מדובר באדם די מקושר.
מכיר אנשים, נמצא במעגלים שונים, ברשתות, בקבוצות ווטסאפ ועוד.
ונתקל מידי פעם בצרכים שעולים, שהמוצר של החברה שעבד בה יכול לתת להם מענה.
בפעם הראשונה פרגן. העביר ליד חם.
אבל בהמשך, אמר לעצמו – למה שאעבוד בחינם? (בכל זאת, DNA של איש מכירות..)
וכולם הפסידו.
גם החברה, שיכלה להרוויח מכירות, וגם הוא, שיכול היה להרוויח עמלה.
וגם אותו גורם שחיפש פתרון, והמוצר שהחברה מכרה יכול היה לתת לו פתרון מצוין.
ועבור כל ארגון זהו מטמון.
אותם אנשים שמכירים היטב את החברה, ואת המוצר / השירות מסיבות מגוונות, ויכולים להמליץ עליו / למכור אותו בקלות יחסית.
- ספקים
- קולגות וקשרים עסקיים
- עובדים לשעבר
ועוד.
במקום להשתבלל, יעשה בחוכמה מנהל, שימפה את אותם אנשים שיש להם פוטנציאל למכור עבורו, וימנף את זה.
בעיקר גורמים שנמצאים במעגלים רלוונטיים (עסקיים, למשל), או כאלה שיודעים למכור את המוצר / שירות.
איך עושים את זה?
איך מזהים וממנפים את המטמון שקיים בכל ארגון?
על ידי תכנית שותפים מבוססת מודל שמהותו WIN-WIN, נגיש, זמין, קל להבנה ולתפעול.
ויעודד את האנשים השונים במעגלים הרלוונטיים ליהנות ממנו.
מעצם הקמת תכנית שותפים, גם אם אין מכירות (!), אפילו עצם החשיפה יוצרת ערך.
ותכנית השותפים מורידה את ה"לא נעים לי לבקש עמלה" שאנשים שיכולים למכור עבורך נמנעים בגללו..
זהו המטמון שקיים בכל ארגון…
ואם אתם רוצים עוד הכוונה / דיוק המודל/ חישובי עמלות וכדאיות / סיוע בהקמה בפועל, אתם כבר יודעים מה לעשות (טופס צור קשר במרחק קטן, להתנעת התכנית..)