הרצאת AI בשירות השירות

כיצד רותמים את הבינה המלאכותית וכלי ה AI לטובת שיפור מערך השירות ושימור הלקוחות!

  • מהם המאפיינים הבסיסיים הרלוונטיים
  • כיצד עושים שימוש מעשי בכלי ה AI
  • לאיזה צרכים נכון להיעזר בבינה מלאכותית
  • איך נראה תהליך עבודה נכון, עם AI
  • כיצד משתמשים ב AI ללמידה ארגונית
  • פוטנציאל וסיכונים בשימוש בבינה מלאכותית

בהרצאה ממוקדת, עשירה בדוגמאות, והמחשות, נתמקד ביישום הפרקטי של כלי ה AI.

ההרצאה מבוססת על case-studies, ומאפשרת ללמוד מהתהליכים העכשוויים ומניסיונם של אחרים. תוכלו לאמץ כלי אפקטיבי נוסף, לשפר את תוצאות השירות והשימור ולהגדיל את ההכנסות.

 

משך ההרצאה: כשעה וחצי

לפרטים ולהזמנת

הרצאת AI בשירות השירות