הרצאת AI בשירות השירות
כיצד רותמים את הבינה המלאכותית וכלי ה AI לטובת שיפור מערך השירות ושימור הלקוחות!
- מהם המאפיינים הבסיסיים הרלוונטיים
- כיצד עושים שימוש מעשי בכלי ה AI
- לאיזה צרכים נכון להיעזר בבינה מלאכותית
- איך נראה תהליך עבודה נכון, עם AI
- כיצד משתמשים ב AI ללמידה ארגונית
- פוטנציאל וסיכונים בשימוש בבינה מלאכותית
בהרצאה ממוקדת, עשירה בדוגמאות, והמחשות, נתמקד ביישום הפרקטי של כלי ה AI.
ההרצאה מבוססת על case-studies, ומאפשרת ללמוד מהתהליכים העכשוויים ומניסיונם של אחרים. תוכלו לאמץ כלי אפקטיבי נוסף, לשפר את תוצאות השירות והשימור ולהגדיל את ההכנסות.
משך ההרצאה: כשעה וחצי
לפרטים ולהזמנת