כשהנציג מאבד סבלנות
חם בחוץ. מאוד.
ולמרות שבמענה הטלפוני, יושבים הנציגים/ת כשהם במזגן, ה"טורים" בשיחות עולים לעתים קרובות יותר..
מה לעשות, לעתים, הלקוחות מתקשרים לקבל שירות "בין לבין", כשהם בדרך מהבית למשרד, בין פגישה לפגישה, וכבר אמרנו – חם מאוד שם בחוץ..
אז כדי לצנן את האווירה, ולעזור לנציגים לצלוח את האנרגיות שהשיחות עם הלקוחות מביאות עמן, קבלו מספר טיפים ורעיונות:
שימוש במראה
נכון, טחון עד דק, אבל עובד. כאשר השיחה מתחממת, הנציג/ה נמשך/ת לאנרגיות האלו יחד איתה, והטונים עולים, ואז, גם הבעת הפנים משתנה.
המראה "מאפסת" אותנו, ומזכירה לנו איך אנחנו נראים כשאנחנו זעופים. בדרך כלל אנחנו לא אוהבים את זה..
התזכורת הזו עוזרת לנותן השירות להיזכר במהות התפקיד, ותורמת לאווירה נינוחה יותר.
כיוון נוסף, להיות ליד הנציג.
הכוונה, פשוט לעמוד לידו, כדי לתמוך בו מנטלית. בבחינת, "אתה לא לבד".
יותר קשה להתרגז כשהמנהל / הנציג הבכיר עומדים לידך. ואם הם גם מסייעים בפתרון הסוגיה או במענה למה שביקש הלקוח, אז בכלל טוב.
פתק עם חיוך
טריק נוסף שרווח בקרב נותני שירות, שגם עובד יפה, הוא לבוא לעמדה, ליד הנציג/ה, ולהראות לו פתק עם סמיילי. כן, נשמע מטופש, אבל שוב, עם מה שעובד לא מתווכחים.
כמובן, אפשר להפתיע עם איורים משעשעים אחרים, כאלו שלא דורשים התעמקות, אבל כן גורמים
לרגע לאתנחתא, ואף לשינוי האווירה בשיחה.
גם הפתעות קטנות ומרעננות יכולות לעזור –
קרטיבים, פירות קרירים, או כל פינוק קטן ומצנן, בתקציב סביר ומותאם למוקד.
זה זמן נכון ומתאים לחשוב על מבצעים ותחרויות, והנעה לפעולה שמסייעת לעמידה ביעדים.
מבצע שבסיומו סופשבוע בצימר, ומלווה בתמונה של בריכה, בוודאי יכולה להזכיר שלמרות שחם יש הפתעה מרעננת בסיום העבודה.