נושאים מעניינים להרצאות קצרות

אם שקלת להביא לארגון הרצאה,

ואת/ה מתלבט/ת לגבי נושאים מעניינים להרצאות קצרות,

בין אם לקראת השנה הקלנדרית החדשה, או "סתם" בערב חברה,

בין אם מדובר בהעשרה מקצועית, או הצורך בעיקר בהשראה,

בין אם קהל היעד הוא העובדים, המנהלים או כולם.

אם את/ה מחפש/ת הרצאה מעניינת, שתעשיר את העובדים מחד, ותיתן להם ידע מקצועי מאידך,

שתהווה "יריית פתיחה" או חיזוק בנושא שימור לקוחות, או חווית לקוח,

(הרצאה חווית לקוח, הרצאה שימור לקוחות)

ושתסייע בשיפור הביצועים של החברה,

אבל

שלא תימשך שעות ארוכות, ושלא "תשבית" לך יום עבודה,

ניתן להתאים את ההרצאות שלנו, לזמן הקצוב שאת/ה יכול להקצות לכך.

גם בהרצאה ממוקדת, ניתן להעביר את המסר העיקרי ואת החומר המקצועי,

ולשלוח את כולם עם ידע מהותי, ועם בוסט של אנרגיה בחזרה לעבודה.

ועכשיו, הרצאה חדשה, ובה כלים עדכניים בשמור לקוחות – תי'כלס שימור לקוחות!

לפרטים נוספים על נושאים מעניינים להרצאות קצרות,

אצלך בארגון,

צור/י קשר

בהעברה פרונטלית, או מרחוק!