סדנאות מקצועיות לעובדים
אם הגעת לדף זה, את/ה בוודאי כבר יודע/ת שאחד הגורמים החשובים לנאמנות עובדים בימינו, ולשביעות רצונם ממקום העבודה, הוא ההתפתחות האישית.
(אם את/ה לא בטוח, כדאי שתעיף/י מבט על המחקר הבא, לגבי שביעות רצון עובדים, שערכו לינקדאין.)
סדנאות מקצועיות לעובדים, מפתחות ומעשירות אותם בסל כלים מצד אחד, מסייעות לארגון בעמידה ביעדים ובהשגת המטרות העסקיות, מאידך, ולא פחות חשוב, מגדילות את שביעות הרצון ואת אורך החיים בארגון.
מחפשים סדנאות מקצועיות לעובדים?
לנציגי שירות? לאנשי המכירות? לעוסקים בשימור לקוחות?
תוכלו להזמין ממגוון הסדנאות, לשכלל ולשפר את מיומנויות העובדים בנושאים מגוונים:
צור/י קשר
שיפור את שביעות רצון של הלקוחות, התמודדות נכונה עם לקוחות שאינם מרוצים, ולמיצוי כל אינטראקציה עם הלקוח.
סדנת ניהול תיק לקוח – להגיע באמת ללקוחות המדויקים, להיכנס נכון לארגונים ולהגדיל את המכירות.
גם אם הם מיומנים יותר, וגם אם מיומנים פחות – את מיומנויות המכירה של אנשי המכירות, צריך לתחזק ולהשחיז, לשפר ולשכלל!
גם אם הם מיומנים יותר, וגם אם מיומנים פחות – את מיומנויות המכירה של אנשי המכירות, צריך לתחזק ולהשחיז, לשפר ולשכלל!
סדנת מענה להתנגדויות – מענה וטיפול נכון בהתנגדויות, לשיפור תוצאות השיחה עם הלקוח, כחלק ממיומנויות שימור ומכירה.