התנגדויות לקוח בשיחה, זה טוב או רע?

בשיחת שימור לקוחות, שירות או מכירה, עולות מצד הלקוח התנגדויות.

לא ניתן להתעלם מהן, בעיקר אם הלקוח חווה חווית שירות שאינה טובה, או שהתאכזב ממשהו אחר במהלך הדרך.

סדנת טיפול בהתנגדויות,

נותנת לך את כל הכלים

למענה ולטיפול מיטבי בהתנגדויות, שעולות בשיחות שימור הלקוחות, השירות או המכירה,

ומסייעת בשיפור התוצאות העסקיות.

טיפול בהתנגדויות

תכני הסדנה:

  • אופן המענה להתנגדויות במכירות/ שימור הלקוחות הנפוצות ביותר.
  • טכניקת טיפול בהתנגדויות.
  • תרגול והטמעה של השימוש בטכניקה.

 

לקבלת פרטים לגבי המועד הקרוב של

סדנת טיפול ומענה להתנגדויות, השאירו פרטים

     

    ©כל הזכויות שמורות, אין לעשות שימוש בתכנים ללא אישור בכתב ומראש מאת מיכל דגן ברעם