סדנת ניהול חווית לקוח

Home/סדנת ניהול חווית לקוח

סדנת חווית לקוח

לשיפור חווית הלקוח ומסע הלקוח, ולמקסום התוצאות העסקיות

  • מי מנהל אצלך בארגון את חווית הלקוח?

  • האם יש אצלך בארגון מי שאחראי על מסע הלקוח מהרגע הראשון בו הלקוח "נתקל" בך?

  • האם יש מי שאמון על איכות המגעים שיש ללקוח שלך עם הארגון?

  • על האחידות בין פתחי השירות והמכירה השונים?

גם אצלך לקוחות מתאכזבים מהשירות, ודווקא בדיוק כשהם צריכים?
גם אצלך השירות ספורדי, ואין קשר בין ההבטחה הפרסומית לבין מה שהלקוח חווה בדרך, כלקוח שלך?
גם לך ברור ששיפור חווית הלקוח אצלך בארגון יביא לעליה בהכנסות ולשיפור בתוצאות העסקיות?

כדי שתוכל/י למסד תהליך מובנה של חווית לקוח, הכנתי במיוחד עבורך, סדנה יומית, שחושפת את כל הסודות.

חווית לקוח

הדרכה שנותנת את כל הכלים לשיפור חווית הלקוחות שלך!

עם מה יצאו המשתתפים:

  • היכרות עם אבני הבסיס המרכיבות את חווית הלקוח
  • הבנת המציאות הצרכנית, וציפיות הלקוח, בעידן שלנו
  • סל כלים יישומיים "עשה זאת בעצמך", ליישום ולהטמעה, לשיפור חווית הלקוח, ולמקסום התוצאות העסקיות אצלכם בארגון!

תכני הסדנה:

  • מהי חווית לקוח
  • בניית חווית לקוח הלכה למעשה
  • מיפוי מסע הלקוח (כולל הדגמה)
  • קולו של הלקוח
  • אסטרטגיה וגיבוש תפיסה
  • מבנה ארגוני תומך

מתלבטים? תוכלו לצפות במשוב סדנת חווית לקוח, שכתבו המשתתפים בסדנה, ולהתרשם בעצמכם!

לקבלת מידע ופרטים נוספים, בנושא:

סדנת ניהול חווית לקוח

השאר פרטים, ונחזור אליך בהקדם

 

©כל הזכויות שמורות, אין לעשות שימוש בתכנים ללא אישור בכתב ומראש מאת מיכל דגן ברעם.