סדנת סגנונות תקשורת
ככלי לשיפור מיומנויות המכירה, השירות והשימור, לכל עובד ומנהל!
לכל אחד מאיתנו "כפתורי הפעלה" שונים. זיהוי מהיר שלהם, אצל הלקוחות, והתאמת המענה והתגובה, משפרים את איכות השירות, המכירה והשימור, ואת המענה ללקוחות.
לא היית רוצה כלי שכזה לעובדים שלך? ולעצמך?
סדנת סגנונות תקשורת
בסדנה, יקבלו המשתתפים:
- רמת מודעות גבוהה יותר, לגבי עצמם ומאפייניהם.
- יכולת זיהוי משופרת של הלקוח שמולם, טלפונית או פרונטלית.
- סל כלים יישומי, לשימוש בכלי, לטובת שיפור התוצאות העסקיות.
- שיפור ושכלול של מיומנויות המכירה, תוך כדי מתן כלים אפקטיביים ויישומיים.
- הגדלת ההכנסות!
תכני הסדנה:
- מהם סגנונות התקשורת השונים, מהם המאפיינים השונים הבאים לידי ביטוי בהתנהגות הלקוח.
- מהו הסגנון הייחודי שלי
- איך משתמשים בכלי לשיפור מיומנויות המכירה, השירות והשימור.
- תרגול ויישום.
קהל יעד:
כל מי שבממשק מול לקוח, או מול עובדים – עובדים בפתחי השירות והמכירה, מנהלים, בעלי עסק.
מתלבטים? העיפו מבט בהמלצות!
לקבלת מידע ופרטים נוספים, בנושא:
סדנת סגנונות תקשורת
השאירו פרטים, ונחזור אליך בהקדם
©כל הזכויות שמורות, אין לעשות שימוש בתכנים ללא אישור בכתב ומראש מאת מיכל דגן ברעם.