סלפי, חיסון ומכירות

למה אנשים מעלים תמונות של עצמם מתחסנים, ואיך זה קשור למכירות שלך?

כבר נראה שהכל נאמר על המגפה, ועל החיסונים.

לכל מי שמבין, וגם למי שלא מבין, יש דעה בעד או נגד החיסונים. לעיתים מבוססת מדעית יותר ולעיתים פחות.

מה שאי אפשר לפספס זה את אחת התופעות שנפוצה לאחרונה  – העלאת תמונה לרשתות החברתיות, בעת החיסון.

ונשאלת השאלה – מדוע אנשים עושים זאת?

האם זה מעניין את מכריך האם התחסנת או לא? אולי.

האם מי שמעלה תמונה שואל את עצמו את השאלה הזו? כנראה שלא.

אז למה בכל זאת להעלות תמונה?

להלן התשובה:

כאשר אדם נוקט בפעולה כלשהי, בעיקר כזו שאין לגביה 100% ודאות או הסכמה, יש בכך אמירה חשובה, קודם כל.. לעצמו!

"עשיתי טוב. בחרתי נכון."

"זה מחזק בעיני עצמי את הבחירה שבחרתי."

"ומעבר לכך, כולם יכולים לראות את הבחירה שבחרתי, ואני בעצם הפרסום מעודד את כולם לעשות כמוני."

"יש לי עניין שכולם יבחרו כמוני." (בהיבט החיסונים ברור למה..)

ואיך זה קשור למכירות?

במכירות, זהו ערך חשוב מאוד של "חיזוק מכירה".

כל אחת ואחת יכול בקלות לשחזר את אותה רכישה שבה שמע גרסה כלשהי של המשפט הבא:

"בחרת מצוין, המעיל הזה איכותי מאוד ויישרת אותך שנים".

"בחרת מסלול מצוין, זו הצעה שכבר לא תהיה בתוקף בשבוע הבא".

לנו, כרוכשים, יש נטייה לשכנע את עצמנו שעשינו נכון. שבחרנו טוב. איך אנחנו עושים את זה?

באמצעות אמירה לעצמנו ולסביבתנו שבחרנו נכון.

אם אתם עוסקים בשימור לקוחות, אתם בוודאי יודעים שאחד הגורמים המשמרים ביותר לקוחות הוא כאשר אותו לקוח ממליץ עליך, או על המוצר / שירות שלך.

בעצם ההמלצה הוא מחזק את הקשר שלו למותג.

ואיך אפשר למנף את זה?

באינסוף דרכים שיווקיות:

  • לעודד לקוחות להצטלם עם המוצר
  • להציע הטבות ללקוחות שמשתפים את בחירתם בפלטפורמות שונות
  • ליזום מבצעי "חבר מביא חבר"
  • לעשות שימוש במשפטי חיזוק מכירה

ועוד.

מעוניינים בהרחבה נוספת? בהכוונה איך לבצע זאת הלכה למעשה ולייצר מכך תכנית עבודה אפקטיבית? צרו קשר!