שימור לקוחות בכנס להב דרום
השבוע הגעתי לבאר שבע
לכנס עסקים של ארגון להב דרום.
מרגש לראות את הסקרנות, העניין, והרצון ללמוד וליישם מתודולוגיות עבודה בשימור לקוחות,
גם בקרב עסקים קטנים.
בין השאלות שנשאלו:
- את המוצר שלי קונים , בממוצע, פעם-פעמיים, מקסימום 3 פעמים בחיים. איך אני משתפר בשימור לקוחות?
התשובה לכך, מורכבת מכמה היבטים:
- השימור שעושים בין מכירת המוצר הראשון לשני, ובין השני לשלישי.
- הגדלת ההכנסות שעושים באמצעות מינוף הקשר עם הלקוחות הקיימים לטובת הרכשת לקוחות נוספים.
- הגדלת ההכנסה מאותו הלקוח, מהפעם הראשונה לשניה והשניה לשלישית.
2. האם בעסק שבו מעט לקוחות יש טעם לעשות שימור לקוחות?
בודאי. מתודולוגיית העבודה נכונה לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. גם עסק קטן יכול לשפר ולהגדיל את ההכנסות באמצעות הלקוחות הקיימים.
- על ידי הגדלת סל הצריכה של כל לקוח
- על ידי המעגלים השונים של הלקוחות
- על ידי מתן הצעות ייחודיות בעונות ה"פיקים"
- ועוד.
את כל התורה איגדנו ואיחדנו במערך אינטרנטי של "תוכנית עבודה שימור לקוחות", מותאמת במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים.
לקבלת פרטים מידע נוסף, פנו אלינו!