צור/י קשר
ועכשיו, בזמן המשבר, גם ב ZOOM!
סדנת סגנונות תקשורת להעלאת רמת מודעות העצמית, ליכולת זיהוי ו"תפעול" משופרת של הלקוחות, או העובדים.
קורס יישומי שבסופו יגדלו ההכנסות אצלך בארגון.
משווק קורסים אינטרנטיים? סובל מביטולים?
מערך שיעור אינטרנטי מקיף, לטיפול ולשיפור שימור הלקוחות לעסקים שמשווקים קורסים אינטרנטיים.
מערך שיעור אינטרנטי, שנותן את הכלים המרכזיים בהכנת תכנית עבודה בשימור לקוחות.
מכיל מתודולוגיית עבודה סדורה, גיליון עבודה מפורט, דוגמאות והמחשות.
החבילה המושלמת לשימור לקוחות בעסק הקטן, הכוללת שיעורים אינטרנטיים מותאמים לטיפול ולשימור לקוחות איכותי בעסקים קטנים, וליישום מתודולוגית עבודה מגדילת הכנסות.
כל המידע המקצועי, המקיף והרלוונטי לשיפור/הקמת מערך שימור לקוחות אפקטיבי אצלך בארגון.
איך בונים תסריטי שיחה, כך שישפרו את אחוזי שימור הלקוחות, או המכירות, ויגדילו את ההכנסות?
מהם החוקים לתסריט שיחה שעובד?
איך עושים בפועל שימוש בתסריט שיחה?