דיוור דיגיטלי
והפעם נעסוק בסוגיה –
מדוע כדאי לעבור לדיוור דיגיטלי, בחומרים כתובים הנשלחים ללקוחות
רבים מהדיוורים המגיעים אלינו כלקוחות, המספקים מידע תקופתי, הודפסו בשחור-לבן. לעיתים על גבי נייר שיש בו לוגו צבעוני, ולעיתים אף זה לא.
שיטת זו, הקרויה בעגה המקצועית "פרה פרינט", אינה נבדלת מהחשבונית הדיגיטלית אך ורק בצבעוניות.
זהו מוצר שונה לחלוטין, שיכולותיו מוגבלות , ומאפשר טווח פעילויות שיווקיות מצומצם.
בין אם מדובר בחשבוניות חודשיות, ובין אם מדובר בעדכונים תקופתיים (סטייטמנט), אמנה את יתרונות הדיוור הדיגיטלי:
- תדמית – מוצר מתקדם, בנראות שונה לחלוטין
- ריבוי אפשרויות בשימוש בצבע – אפשרות לשימוש בצבע בפרסומים, בדאטה המשתנה ובנתונים
- הירארכיה – אפשרות הדגשה, הצנעה, ומשחק בנראות המידע באמצעות הצבעוניות
- פרסום -אפשרות שליחת הצעות שיווקיות ממוקדות ללקוחות שונים
- מוצרי הדפוס האפשריים- מגוונים יותר
ועוד.
כל מסמך שחברה או עסק שולחים ללקוחות, הוא אחת מה"נגיעות" של הארגון עם הלקוח. ראוי ונכון לתת על כך את הדעת, ולמקסם את התקשורת בערוץ זה.
כאחד הכלים החשובים והנפוצים בתקשורת עם לקוחות, דיוור דיגיטלי משפיע על רמת שימור הלקוחות, ואיכות חווית הלקוח.
ההשקעה הכספית הופכת כדאית – הפילוח מאפשר שליחת הצעות ממוקדות ללקוחות, והעלאת אחוזי סגירת העסקאות.