10 המפתחות לחווית לקוח מושלמת
10 ערכים קריטיים ששום חווית לקוח אינה שלמה בלעדיהם!
מה הקשר בין חווית לקוח איכותית להכנסות בארגון/בעסק שלך?
מה צריך לעשות כדי לשפר את חווית הלקוח של לקוחות הארגון שלך?
מהן המגמות הרווחות, ציפיות הצרכנים החדשות, והמענה להן, המשפיעים על התוצאות העסקיות ועל העמידה ביעדים?
מדוע כדאי ונכון לשאוף לחווית לקוח איכותית, וכיצד ניתן לעשות בזה שימוש לתועלת הארגון?
מה קורה בתחום חווית לקוח כיום בארץ? ובעולם?
בהרצאה ממוקדת, עשירה בדוגמאות, ניתוחי מקרים ואירועים מענפים שונים, נתמקד ב-10 הערכים המרכזיים, לחווית לקוח מושלמת.
ההרצאה מבוססת על Case-Studies, ומאפשרת ללמוד מניסיונם של אחרים, בארץ ובעולם, לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את ההכנסות.
קהל יעד: – הרצאה חווית לקוח מנהלים בארגונים בדרגים השונים, בעלי עסקים, פתחי שירות ומכירה – יחידות הנמצאות בקשר ישיר עם הלקוחות.
משך ההרצאה: כשעה וחצי
לפרטים ולהזמנת
הרצאה חווית לקוח
Leave A Comment