סמינר חווית לקוח ככלי להגדלת ההכנסות
הרבה מאוד מנהלים שואלים עצמם כמה וכמה שאלות –
- קודם כל – האם כשמדברים על חווית לקוח מדובר בבאזז וורדס או בעצם במגמות עדכניות שאני כמנהל חייב להתחבר אליהן?
- האם זה משהו שאני יכול להטמיע אצלי בארגון?
- איפה זה נמצא אצלי בארגון – תחת שירות הלקוחות? זה נמצא תחת השיווק? מה זאת החיה הזאת..
והחשוב ביותר –
- איך אני עושה בפועל שימוש בכל זה , בכל התורה הזו, כך שההכנסות שלי יגדלו והתוצאות העסקיות ישתפרו?
הסדנה בנויה בקפידה כך שהיא ממוקדת, מעשירה, יישומית ואני מבטיחה שנעסוק בכל השאלות האלה, בתשובות לשאלות, ובכיווני הפעולה המעשיים הנכונים.
בסדנה ננתח אירועים ונלמד מהניסיון של ארגונים שונים, בענפים שונים, ונדגים על ארגונים מגוונים.
אין לי ספק שכל מי שיגיע יוכל לקבל כלים יישומיים שישפרו את חווית הלקוח וימקסמו את התוצאות העסקיות בכל ארגון!
אז זה הזמן להשאיר פרטים, כדי לתאם סמינר חווית לקוח ככלי להגדלת ההכנסות
Leave A Comment